Monday, October 07, 2024

Mga creditors sa CBB adunay 1 ka semana sa pag-file
sa mga pag-angkon batok sa mga kabtangan sa bangko

TAGBILARAN CITY, Bohol (PIA)--Gipahinumdoman sa Philippine Deposit Insurance Corporation (PDIC) ang mga nagpautang sa gisirado nga Cooperative Bank of Bohol (CBB) nga kutob lang sa Oktubre 14, 2024, ang pagpasaka sa ilang mga claim batok sa mga kabtangan sa bangko.

Gisubli sa PDIC nga ang mga claim nga ipasaka human sa maong petsa dili na tugotan.

Ang creditors mao ang bisan kinsa nga indibidwal o entidad nga adunay balido nga pag-angkon batok sa mga kabtangan sa usa ka sirado nga bangko ug naglakip sa mga depositor nga adunay walay insyurans nga mga deposito nga milapas sa maximum nga deposit insurance coverage (MDIC) nga P500,000.

Ang PDIC nagkanayon nga ang mga nagpautang mahimong mopasaka sa ilang mga claims pinaagi sa bisan hain sa mosunod: Mag e-mail sa cbbohol-pad@pdic.gov.ph; E-koreyo nga gitumong ngadto sa PDIC Public Assistance Department, Ground Floor, PDIC Chino Bldg., 2228 Chino Roces Avenue, Makati City 1231. Ang mga claim nga gipasaka pinaagi sa koreyo kinahanglang adunay petsa sa postmark nga dili molapas sa Oktubre 14, 2024.

Ug mahimo usab ang personal nga pag-file sa PDIC Public Assistance Center (PAC) nga nahimutang sa Ground Floor, PDIC Chino Bldg., 2228 Chino Roces Avenue, Makati City, gikan Lunes hangtod Biyernes, gikan sa 8:00 AM hangtod 5:00 PM. Alang sa mga pagbisita sa PAC, ang mga kliyente gidasig sa paghangyo og appointment pinaagi sa pagtawag sa Public Assistance Hotline sa oras sa opisina sa (02) 8841- 4141 o sa Toll-Free nga numero 1-800-1-888-7342 o 1-800-1-888-PDIC, pinaagi sa pagpadala og e-mail request sa cbbohol-pad@pdic.gov.ph, o pinaagi sa pagpadala og request pinaagi sa pribadong mensahe sa opisyal nga Facebook page sa PDIC sa www.facebook.com/OfficialPDIC.

Ang gilatid nga Claim Form batok sa mga kabtangan sa sirado nga bangko mahimong ma-download gikan sa PDIC website sa http://www.pdic.gov.ph/files/Claim_Form_Against_Assets_of_Closed_Banks.pdf.

Ang PDIC nagpahinumdum sa mga nagpautang nga makig-transaksiyon lamang sa mga awtorisadong kawani sa PDIC.

Ang PDIC, isip receiver, magpahibalo sa mga tigpautang sa pagdumili o dili pagtugot sa mga pag-angkon pinaagi sa koreo. Ang mga pag-angkon nga gibalibaran o wala gitugot sa PDIC mahimong ipasaka sa liquidation court sulod sa 60 ka adlaw gikan sa pagkadawat sa final notice of denial or disallowance of claim o sulod sa 20 ka adlaw gikan sa petsa sa pagmantala sa Order setting sa Petition for Assistance in the Liquidation Proceeding alang sa inisyal nga pagdungog, hain sa ulahi.

Dugang pa, ang PDIC miingon nga ang mga depositor nga adunay balanse sa account nga labaw pa sa MDIC sa P500,000 nga naka-file na og claims alang sa insured nga bahin sa ilang mga deposito sa Oktubre 14, 2024, gi-isip nga nagsang-at sa ilang mga pag-angkon alang sa wala maseguro nga bahin o sa kantidad nga sobra sa MDIC.

Ang PDIC, isip receiver sa mga sirado nga bangko, nanginahanglan og personal nga datos gikan sa mga nagpautang aron mahimo ang pagproseso sa ilang mga pag-angkon ug pagpanalipod niini nga mga datos sa pagsunod sa Data Privacy Act sa 2012.

Ang CBB gimando nga pasirad-an pinaagi sa Monetary Board Resolution No. 818.B nga pinetsahan niadtong Hulyo 18, 2024. Kini usa ka upat ka unit nga rural bank nga adunay Head Office nga nahimutang sa 0126 CPG East Avenue, Brgy. Poblacion I, Tagbilaran City, ug mga sanga sa Dauis-Panglao, Inabanga, ug Candijay, tanan sa Bohol.

Ang tanan nga mga hangyo ug mga pangutana nga may kalabotan sa CBB kinahanglang i-address sa PDIC Public Assistance Department pinaagi sa e-mail sa cbbohol-pad@pdic.gov.ph, o pinaagi sa numero sa telepono (02) 8841-4141. Ang mga nagpautang gawas sa Metro Manila mahimong motawag sa PDIC Toll Libre nga Hotline sa oras sa opisina sa 1-800-1-888-PDIC (7342).

Mahimo usab ipadala ang mga pangutana isip pribadong mensahe sa opisyal nga Facebook page sa PDIC sa www.facebook.com/OfficialPDIC. (ecb/PIA7-Bohol)

No comments: