Sa GSIS 'Digital GINHAWA' sobra sa 99%
sa mga transaksyon karon online na
TAGBILARAN CITY, Bohol (PIA)--Ang mga miyembro ug pensiyonado sa Government Service Insurance System (GSIS) nakatagamtam na karon sa “digital GINHAWA”—kasayon ug kaayohan pinaagi sa teknolohiya—sama sa report sa pension fund nga kapin sa 99% sa mga transaksyon niini sa unang tunga sa 2025 ang nahuman online.
Gikan sa Enero hangtod Hunyo, halos tanang serbisyo sa GSIS, lakip na ang mga aplikasyon sa pautang ug mga pangutana sa impormasyon sa miyembro, na-access pinaagi sa GSIS Touch mobile app ug GWAPS (GSIS Wireless Automated Processing System) kiosks.
Kini nga digital nga pagbag-o naghubad sa mas dako nga kasayon: ang mga miyembro mahimong makatransaksyon bisan kanus-a, bisan asa, nga dili maghulat sa linya sa mga opisina sa GSIS.
“Digital GINHAWA means comfort, accessibility, and peace of mind for our members. Now, applying for loans, checking records and accessing benefits can all be done with just a few taps on your phone (Ang digital GINHAWA nagpasabut og kaharuhay, accessibility, ug kalinaw sa hunahuna alang sa atong mga miyembro. Karon, ang pag-apply alang sa mga pautang, pagsusi sa mga rekord ug pag-access sa mga benepisyo mahimo na tanan sa pipila lang nga pag-tap sa imong telepono)," ingon ni GSIS President ug General Manager Wick Veloso.
Gipakita sa datos sa GSIS ang matag pangutana sa impormasyon sa miyembro ug halos tanan nga pagkalkula ug aplikasyon sa pautang giproseso sa digital gikan sa Enero hangtod Hunyo.
Ang online loan applications misaka gikan sa 98.5% sa unang quarter ngadto sa 99.1% sa ikaduhang quarter, uban ang loan computation requests nga makanunayon nga labaw sa 99.5%.
Gitaho usab sa GSIS ang lig-on nga pagsagop sa mga miyembro sa digital channels alang sa mandatory active renewal sa status sa mga pensioner nga gitawag og APIR (Annual Pensioners’ Information Revalidation).
Sa unang quarter sa 2025, 95% sa tanang transaksiyon sa APIR ang giproseso sa digital pinaagi sa GSIS Touch app ug GWAPS kiosk. Kini nga numero misaka og mas taas pa ngadto sa 97% sa ikaduhang kwarter, nga nagpasiugda sa nagkadako nga pag-uyon sa mga miyembro alang sa "digital GINHAWA" ug ang kasayon sa pagdumala sa importante nga mga kinahanglanon online.
Uban sa kapin sa duha ka milyon nga mga rehistradong tiggamit, ang GSIS Touch app naghatag og 24/7 nga access sa mga aplikasyon sa pautang, pag-monitor sa benepisyo, aktibo nga pagbag-o ug pagsunod sa status sa mga pensyonado (APIR) ug uban pa—nagtugot sa mga miyembro, lakip niadtong anaa sa hilit o gawas nga mga dapit, sa pagdumala sa ilang mga account bisan kanus-a.
Si Veloso nagkanayon nga komitado ang GSIS sa pagpalapad sa ilang digital nga mga serbisyo aron ang matag miyembro makasinati sa digital GINHAWA, bisan asa sila ug gi-awhag niini kadtong wala pa maka-download sa GSIS Touch app nga buhaton na kini ug ipadayon ang ilang mga contact details nga updated alang sa walay hunong nga pag-access.
Ang mga miyembro sa GSIS ug mga pensiyonado mahimong magpabiling updated pinaagi sa opisyal nga website- www.gsis.gov.ph, o pinaagi sa pag-follow sa GSIS sa Facebook, Instagram, YouTube, ug TikTok. Alang sa tabang, mahimo usab silang motawag sa GSIS Contact Center sa numero 8847-4747. (ECB/PIA7-Bohol)
No comments:
Post a Comment