DSWD-7 nagpahigayon sa unang 3T info caravan sa Bohol
TAGBILARAN CITY, Bohol (PIA)--Aron mapataas ang kahibalo ug ipasiugda ang lainlaing mga programa sa Department of Social Welfare and Development (DSWD), ang Social Marketing Unit nipahigayon og serye sa mga information caravan ubos sa “Tamang Tulong sa Tamang Impormasyon” nga kampanya sa lalawigan sa Bohol nga gipahigayon sa lungsod sa Ubay niadtong Hunyo 4 ug sa Talibon niadtong Hunyo 5, 2025.
Ang maong kalihokan naghiusa sa mga benepisyaryo sa mahinungdanong mga programa sa DSWD sama sa Pantawid Pamilyang Pilipino Program, Sustainable Livelihood Program, ug mga boluntaryo sa KALAHI-CIDSS, uban sa mga representante gikan sa nagkalain-laing sectoral groups lakip ang mga kababayen-an, kabatan-onan, persons with disabilities ug mga senior citizen.
Ang mga partisipante nakapunting sa mga programa sa ahensya ug pinakabag-o nga mga inisyatibo, lakip ang 4Ps, SLP, Area Vocational Rehabilitation Center II, ug iRegistro—usa ka technology-based nga sistema alang sa pag-update sa mga profile sa 4Ps household beneficiaries.
Sa information caravan, ang mga resource persons nipahibalo sa mga partisipante mahitungod sa HELPS-MTA (Harmonized Electronics Licensing and Permit System-Minors Traveling Abroad), usa ka digital initiative sa DSWD nga nag-streamline ug nag-digitize sa proseso sa travel clearance alang sa mga menor de edad.
Ang Regional Information Officer nga si Leah T. Quintana mihatag og gibug-aton sa kamahinungdanon sa pagdala sa mga mahinungdanon nga impormasyon ug mga paningkamot sa adbokasiya nga mas maduol sa mga komunidad—ilabi na ang kampanya sa departamento batok sa Online Sexual Abuse ug Exploitation of Children (OSAEC) ug Labor Trafficking.
Gipasabot niini nga adunay pagsaka sa pagkatap sa mga peke nga balita ug clickbait content nga negatibong nakaapekto sa kadaghanan sa ilang mga kliyente ug benepisyaryo.
Isip nag-unang ahensya nga adunay mandato nga panalipdan ang mga huyang, kini adunay dakong epekto sa publiko—ilabi na kung ang maong sayop nga impormasyon makamugna og kalibog ug pahimuslan ang ilang mga kahuyangan.
Aron masiguro nga ang mga benepisyaryo ug mga kliyente makadawat sa tukma ug kasaligan nga kasayuran, ang DSWD nilusad og communication initiative pinaagi sa “Tamang Tulong sa Tamang Impormasyon” (3TI) campaign.
Kini nga kampanya nagtumong sa pagsumpo sa pagkaylap sa sayop nga impormasyon ug disinformation. Ang katuyoan niini mao ang paghatod sa tukma sa panahon nga mga kasayuran sa mga benepisyaryo, kliyente, target mga tumatan-aw, ug ang kinatibuk-ang publiko, nga naggamit sa social media, lainlaing mga platform sa media, ug direkta nga mga kalihokan sa pakiglambigit sa komunidad sama sa mga information caravan.
Ang mga kasosyo nga ahensya sa gobyerno naghatag usab og mga serbisyo sa panahon sa kalihokan, lakip ang Philippine Statistics Authority (PSA), ang Municipal Agricultural Office (MAO), ang Public Employment Service Office (PESO), ug ang Rural Health Unit (RHU) sa Talibon; ingon man ang Nuat Thai Services, Inc. (ECB/PIA7-Bohol)
Si DSWD-7 Regional Information Officer Leah T. Quintana atol sa iyang diskusyon sa kampanya sa 3TI. (DSWD-7 photo)
No comments:
Post a Comment