93 sa matag 100 ka reklamo
Sa DSWD 4Ps, nahapsay na
TAGBILARAN CITY,
Bohol, January 28 (PIA)—Naresolbar sa Department of Social Welfare and
Development (DSWD) Field Office VII ang 93 sa matag 100 ka reklamo nga nadawat
pinaagi sa Grievance Redress System (GRS) sa Pantawid Pamilyang Pilipino
Program (4Ps).
Segun pa ni
Information Officer II sa 4Ps nga si Kerwin Macopia, sa 1,769 ka reklamo nga
ilang nadawat kabahin sa pagpatuman sa $Ps, ilang nahusay ug napahapsay na ang 6,342
niini, samtang gisaad nga ang nahibilin nga 427 ka reklamo, ilang tibawason
niining tuiga.
Kahinumduman nga ang
DSWD nagpahimutang sa GRS isip mekanismo ug agi-anan sa pagduso sa mga reklamo,
o pagpatul-id sa mga palisiya ug paglatid sa mga proseso sa paghusay up
pagpahapsay sa mga reklamo nga may kalabutan sa pagpatuman sa 4Ps.
Kini nga GRS nahimo
na nga tulay diin ang mga benepisaryo nahatagan sa kahigayonan nga madunggan
ang ilang mga kahingawa ug sugyot aron mas mapamaayo pa ang programa, pasabut
ni macopia.
Base sa mga reklamo
nga gisang-at sukad sa 2018, mikabat sa 2,772 ang hisgutanan kabahin sa
pagpamayad sa mga benepisyo, 1,738 ang hangyo sa social services, 933 ang
kabahin sa sulirans a cash cards, 457 ang mga badlongon nga benepisaryo, 110
ang gisumbong kay dili na angayan pang hatagan, 9 ang reklamo kabahin sa staff
sa Pnatawid, 7 ka kaso sa gender and development ug 6 ang reklamo pagpabalik sa
listahan human gitaktak.
Lain nga 737 ka kaso
ang gihusay sa DSWD nga wala mabahig sa mga sumbanan sa ibabaw.
Ang taas nga reklamo
kabahin sa bayranay, matud sa DSWD, napugngan tungod sa kakuwang sa mga
dokumento nga gikapresentar sa mga na-agrabyado, sama sa certificate of school
enrollment aron mapahigayon na ang pag-update sa mga datus,” matud pa ni regional
grievance officer Joan Florabell Felicio.
Gipasalig usab sa
DSWD nga ang nahibilin nga 6.84% nga kaso nga husayonon pa lamang, kaya ra nila
nga abtun sa ilang timeline.
Bisan pa niini,
matud sa DSWD, ang atong grievance officers nga naa sa kalungsuran, naghimo og
mga nagkadaiyang kalihukan sama sa pagpahimutang sa mga GRS help desk atul sa Pantawid
Pamilya payout aron direkta nga makapahungaw sa ilang suliran ang mga
banapisaryo ug dali usab nga ikapasabut sa mga tinugyanan ang mga tubag niini.
Naglibut usab ang
mga taga DSWD sa mga kabalayan ug mingtambongs a mga FDS aron makapaagi sa
pagpasabut sa programa ugs a mga sumbanan niini, diin gihingusgan ang nila ang
tukma nga paggamit sa cash grants u gang
mga silot kon dili matunong ang paggamit sa tabang,” dugang ni Felicio.
Subay usab niini,
ming-aghat ang DSWD pinaagi ni Felicio, ngadto sa publiko sa pagpadala sa ilang
mga reklamo kabahin sa abuso sa pagpatuman sa 4Ps, adto ipaagi sa City ug Municipal
Links o sa regional office sa DSWD.
Gani, ang publiko
makahimo man sa pag-email sa DSWD pinaagi sa 4psreklamo@gmail.com o motext sa ilang
reklamo subay sa hotline number 09189122813, sunda lamang kining text format:
DSWD4PsNgalan sa Benepisaryo Mensahe (Pananglitan:
DSWD 4Ps Juana dela Cruz, kuwang ang nadawat sa payout sa Tagbilaran City,
Bohol). (rahc/PIA-7/Bohol)
Ang
GRS team sa DSWD nagpadagan usab sa mga home visitations aron mapasabot og
maayo ang mga palisiya sa pagpatuman sa 4Ps aron kakunhoran na usab ang mga
reklamo nga nakabitay sa benepisyo sa mga angay tabanganan. (DSWD)
No comments:
Post a Comment